sur.

just nu är jag ganska lack. min relativt nya iphone har den senaste veckan valt att strejka. apparna då den vill liksom inte fungera. allt annat funkar, typ att ringa, skicka sms och använda dom "riktiga" apparna, dom som följer med telefonen. men de andra, dom som jag laddat hem, vill inte öppna sig. när jag klickar på dem så försöker de starta, men sen blir skärmen svart och jag kommer tillbaka till startläget. jag var inne hos tre för en vecka sen, med reklamations papper och allt, men de ville inte lämna in den då de inte ansåg att det var ett riktigt problem. de uppdaterade den i affären genom att hålla in knapparna tills äpplet kommer upp och telefonen startar igen. det fungerade just då, i affären. nu har jag gjort detta tre gånger, men apparna hänger sig i alla fall. det som jag anser är det fulaste av allt är att jag av försäljaren i affären blev lovad en helt ny iphone direkt i handen om något, vad som helst, skulle hända med den jag har nu. han övertalade mig om att deras försäkring var sååå bra. in my ass så att säga. imorgon tänker jag gå raka vägen dit igen och tvinga till mig en ny telefon. ingen jävla "lämna in på lagning" här inte. fucking äckel tre fittor. och inte hjälper det det minsta att jag är sjuk och har haft dödsångest hela dagen då jag har haft extremt tråkigt. ... lite fml typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0