Fed then with the same shit you made me eat

Alltså ibland orkar man bara inte med vissa sakeni livet. Det är liksom förjobbigt för att ta tag i och göra något åt så man låter det vara där och tänker på annat. Man fokuserar på annat ett tag. Vet inte riktigt va jag menar egentligen men jag tror bara jag har kommit till en punkt i mitt liv där jag känner att jag är trött på va det innehåller. Jag vill så mycket mer liksom. Fan vad mycket liksom och alltså och andra såna där fula fjortis ord set blir nu känner jag... Och fan vad mycket svammel det blir. En massa bullshit typ. Men aaa det jag försöker säga är väl att jag vill ha mer. Jag vill mer, vill känna mer, vill få mer och vill ha mer. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0