mentalt nedbruten.

har spenderat i princip hela dagen med maja på stan. kvinnan hade fått sitt csn idag och var på shopping humör, och jag fick agera smakråd. var sådär lagom jobbigt att inte kunna köpa något själv, för fyfan vad mycket snyggt jag hittade. annars spenderade jag morgonen med att knåpa ihop en uppsats samt skicka iväg den. fick även nu veta att den var godkänd. inte illa pinkat alls faktiskt! just nu vet jag inte vad som händer, martin ligger och sover på soffan så funderar på om jag ska gå och väcka honom (seriöst helt omöjligt egentligen. karln sover som en stock) eller så tittar jag väl på the hills. senare kanske majset kommer hit och myser lite, sen skulle jag kanske färga hennes hår med. thats all. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0