181111, 07;38

Ibland får man pepp och energi från de mest oväntade personerna. Som häromdagen, då jag har en sms konferans (som stina brukar kalla det) med ett ex, och då skriver han helt plötsligt:
"Men sånt där har ju aldrig stoppat Elin förut, inte vad jag har hört iaf".
Och nu några dagar senare så ramlade poletten ner. Nej, såna saker har aldrig stoppat mig förut. (orkar inte gå in vad det handlar om men typ skolan, livet och all skit emellan).
Så idag har jag en dugga. Har jag pluggat? Nej. Tänker jag göra den? Ja. Kommer jag klara den? Det vetifan. Bryr jag mig? Inte så värst...
Har förövrigt kommit in i en sån där fas när jag inte kan äta något utan att må illa, tackar magkatarren för det.
Men nu har jag brottåm folks! Glöm btw inte att Rebecca och Fionas nya skiva släpps snart. Värt att lyssna på!
KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0