161111; 22.12

PERSONER SOM ÖVERHUVUDTAGET INTE BRYR SIG BÖR EJ LÄSA VIDARE:
Denna vecka ska jag på något sätt vara på hundra platser vid samma tillfällen och samma tider. Borde fasen skaffa mig en sån där grej som Hermione har i Harry Potter filmerna när hon kan åka fram och tillbaka i tiden för att hinna gå på alla kurser hon vill läsa (yes, jag är en nörd). Ska imorgon både hinna plugga inför duggan (FUCK IT) och gå på en föreläsning och motivation och studietekning (välbehövligt må jag säga). På fredag ska jag på något sätt vara i jönköping på simons b-day fest (rent önsketänkande) samtidigt som jag ska ha myskväll med fina tjejer. På lördag ska nattis ha b-day fest som jag ska gå på, samtidigt som simon är i kisa, jag tror jag ska träffa becca för en snabbis fika samt träffa natta på stan för att köpa present till nattis. Söndag är det en massa plugg som gäller och jag skulle då även behöva sova ifatt allt jag missat denna vecka plus försöka ha ett liv i någon timme eller så där. Till råga på allt så har jag fan inte träffat mörtis på hela veckan och vet inte alls hur jag ska lycka pressa in lite cvality time med honom.. Gotta love life så att säga...
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0