your kiss is cosmic.

Kommer inte ens ihåg när jag var inne här sist. Har sådär lagom fullt upp med att leva livet och njuta av vädret. Men en snabb update om läget just nu hinner jag nog med.
I fredags blev det en tur till akut tandläkaren i Linköping. Fick en massa sprutor och grejer instoppade i min onda tand och efter en halvtimmes smärta och plåga så bestämmer de sig för att de inte kan dra ut den. Ska förhoppningsvis få göra det imorgon istället. Efter tandläkaren blev det en tur runt på stan med mamma och sen for jag hem till Kentis för vad jag trodde skulle bli en filmkväll. Han hade dock andra planer och det blev istället vin hemma hos Suss med fina flickor och sen en liten utgång istället. Runt halv fyra kom jag och Kentis hem och med oss hade vi Suss och Gustav som fick sova i köket av alla ställen?!? I lördags var det jobb soms tod på schemat och jag hade stägningstiden och slutade vid två. När jag kom hem märkte jag även att jag lyckats fucka upp min ena tå så jag har en stor, äcklig och blå nagel nu som gör skit ont. Liksom har jag inte ont i tanden så ska jag självklart ha ont någon annanstans... I söndags tog jag en lång och välförtjänad spvmorgon och väntade sen på att Kenta skulle komma hem från jobbet så vi kunde äta. Vi beställtde hem kina mat och tittade på film hela kvällen. Extremt mysigt om jag får säga det själv. Vi hinner nästan aldrig med sånt längre så när det väl hinns med så är det uppskattat. Idag har jag hängt på stan och fått med mig lite fina grejer hem och sen blev det en picknick vid stångån med Suss och Matild. Vi fettade i oss en massa god mat, solade och snackade en massa skit. Och nu sitter jag här. Har precis pratat med Kenny och har lite panik över att jag tydligen ska bestämma vad vi ska klä ut oss till på Stinas kändis-maskerad-födelsedagsfest på lördag. Fick även reda på att Amanda tydligen ska sjunga på Platens på fredag och att jag tydligen ska dit. Älskar att jag alltid får reda på sådant i tid och sådär när jag inte alls har gjort andra planer redan...

Men ja, vad kan vi nu konstatera efter det här inlägget? Jo, att jag har haft en grym helg och precis har slösat en kvart av min värdefulla tid med att skriva ner onödig skit som ingen enda kommer läsa eller bry sig om. High five på det liksom.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0