the wish to be something or someone else.


The flower said, "I wish I was a tree,"
The tree said, "I wish I could be
A different kind of tree,
The cat wished that it was a bee,
The turtle wished that it could fly
Really high into the sky,
Over rooftops and then dive
Deep into the sea.

And in the sea there is a fish,
A fish that has a secret wish,
A wish to be a big cactus
With a pink flower on it.

För att halvår sen var det där så jag. Att vilja vara någon annan, känna något annat. I princip vad som helst så länge jag bara skulla slippa mig själv och den ångest jag kände. Idag är det så jävla annorlunda och jag är stolt över att säga att jag är så jävla nöjd med livet just nu. Jag har fortfarande inget jobb, fortfarande ingen stadig inkomst och de där extra kilona som jag skulle se mkt bättre utan sitter fortfarande kvar, men det gör absolut ingenting. Jag vet inte om det beror på att snön äntligen smälter och det börjar bli ljust ute, men fan vad härligt det är att äntligen få känna sig nöjd. Sen har väl Kentis också en stor del med det att göra, för han är så fin.
that´s all. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0