HAPPY.

sol+värme+uppvärmd pol+3 månader med Kentis= glad Elin.

Ikväll blir det jobb så jag håller tummarna för att få se en skymt av majsan eftersom att jag missar när hon dansar idag. Biter även ihop lite då jag fortfarande har sjukt ont i magen, men I need the cash så att säga. Kentis och hans otroligt mogna kompisar är förövrigt ute och åker båt på Stångån. Efter några för många öl efter Sverige matchen igår så kläckte någon v dem ideen att de skulle åka i varsin gummibåt längs hela stångån och dricka öl. Jag håller bara tummarna för att min karl inte trillar i då smartskaftethar tagit med sig sin nya iphone. Ifall även den skulle gå sönder så är det en lagom rolig karl som jag får dela säng med inatt. That´s all.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0