elins otroligt roliga vardag.

Kanske ska berätta lite vad som hänt de senaste dagarna? Vet alla alla mina oöndligt många bloggläsare dör av nyfikenhet..
I lördags var det iaf jobb i några timmar, fick sluta tidigare för att vädret sög så jag åkte hem till Kentis och somnade där helt själv då karln min var i Örebro. Vaknade på söndagen av att det var grymt bra väder så jag och Majsan stack till varamon och jag lyckades få till världens fulaste bikinibränna. I mådags var det måndagsklubben och jag blev full som ett hus på rose. Dagen efter mådde jag skit, sov till halvfyra och väntade på att min karl skulle komma hem från jobbet och tycka synd om mig. Hem kom han tillslut men medlidande fick jag inte. Jag fick helt sonika skylla mig själv.. Idag skulle jag jobbat med det är så dåligt väder så jag "behövdes inte" så stannar nog hemma ett tag till och åker sen hem till Babe. Imorgon ska jag upp tidigt och OPERERA bort min visdomstand. Liksom hur fucked up kan en freaking tand vara om man måste operera bort den? Men men, får lusthas och grejer så det blir säkert vä´rt det i slutändan. Nu känner jag att allt det här blv lit too much så slutar nu.
PUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0