today I don't feel like doing anything.

Dagen har spenderats med allt möjligt. Först var det tänkt att jag skulle städa mitt rum men precis som vanligt slutade det med att jag istället gick igenom min garderob och prövade en massa kläder. Har en hel del saker som jag helt har glömt bort! Sedan blev det chill framför the hard times of RJ Berger och efter det the hills. En tripp till solariet hann jag även med samt nagelfix. Mat var även en stor del av dagen, och chips med för den delen. Så nu ligger jag här i sängen som en uppsväld sugga och mår illa. Men hey, men kan inte vara på topp jämt. Annars ser jag grymt mycket fram tills imorgon som bjuder på Måndagsklubben. Blir lite förpepp/mat hemma hos Majsan innan och väl där ska jag fira Kenny (ja, jag är kompis med mitt ex) som fyller år. Ser även fram emot onsdag då jag, Majsan, Ida +1 samt Majsans bror med kompis ska fara iväg till Kolmården och klappa djur. Älskar kolmården! Så himla kul. Men ja, borde nog börja runda av här för jag börjar känna mig som en riktigt bloggtönt som skriver om exakt allt jag gör. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0