this town kills you when your young.

Alltså jag dör nu. På riktigt. Dör av tråkighet med tanken att livet kan vara så här äckligt jobbigt. Låser in mig själv och allt som bara vill ut och slänger bort nyckeln. Vill inte öppna igen. Vågar inte släppa ut det som håller sig där inne. Jag tror det blir så här när jag är hemma. Har inget att göra så tankarna smyger sig på. Förjävligt faktiskt.


Kvällens räddare i nöden blir K. Pallar inte sitta hemma och tycka synd om mig själv när det inte ens är det. Så tar sista bussen dit för att somna på hans arm. Kanske plaska lite i poolen och titta på film med. Spelar egentligen ingen roll bara jag kommer härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0