jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor.

Söndags ångest big time! Det som håller mig uppe något så där är colan som står i kylen. Annars ligger jag fortfarande kvar i sängen och tycker synd om mig själv. Har saknat Matild som också blivit sjuk och K som går ut och har en massa kul utan mig. Mest av allt just nu skulle jag behöva ta en dusch och byta lackan, men jag orkar fasen inte. Tänker fortsätta ha mina fula pyjamasbyxor och mitt torrschamponerade hår tills jag börjar mögla, eller iaf tills jag blir frisk. Jag tror seriöst att ordet ofräsh har fått en ny innebörd den här veckan, och jag tänker inte ens ge er bildbevis, utan ni får bara lita på mitt ord. That´s all.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0