fy fan för att bli 25.

Och så var denna helg snart slut. Har haft det riktigt roligt och tagit vara på varenda sekund av den. Fredagen bjöd tex. på en impuls utgång med fina flickor och en snabb runda på stan där lite väl mycket pengar spenderades. På natten kom K och hämtade mig och där har jag sen spenderat resten av helgen. Vi har bland annat tittat på den oerhört viktiga tottenham matchen och sen melodifestivalen. Kan ni gissa vilken av dem jag valde.. hehe. Det har även blivit en del del criminal minds och en massa mys. Mys blev det ju förresten när jag kom hem med, av min håriga lilla herre som måste ha saknat mig extremt mycket den här helgen. Han viker inte från min sida nu och ligger i princip på mig och sover. Nu tänkte jag bara köra lite Elin tid vilket innebär en massa te, nagelfix och ett skönt bad. Imorgon blir det Linköping och gym. Har inte varit där på tre dagar nu..
XXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0