vi två, hej då, fuck dej, inga tårar på min kind.

Sitter hemma och stressar sönder samtidigt som jag är svintrött. Vaknade ohälsosamt tidigt hemma hos Kentis då han skulle iväg till kontoret i Örebro. Åkte hem till Kisa för att duscha och slänga i mig lite mat och nu sticker jag snart iväg till Linköping igen. Ska hinna köpa lite grejer på stan och springa in till systemet för att sen sticka hem till Kentis igen och sminka mig. Sen bär det av till Suss för middag och vin och sen utgång. FINALLY säger jag. Har inte vart ute på en fredag på jättelänge och särskilt inte med Suss som har vart i Australien i tre månader. Så det kommer nog bli lite lagom vilt sådär. But that´s the way we like it!
PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0