Sunday.

Alltså jag mår så jävla dåligt just nu. Detta är fasen värre än matkoma. Ligger helt död i sängen och mår illa och svettas så ja, svullandet denna helg/påsk gick nog lite överstyr. Inte nog med maten och godiset som jag vräkte i mig igår, för idag blev det grillbuffé här hemma och jag åt som om jag inte hade gjort det på år och dar. Gud alltså, galet att mat kan få en att må så här...

Men i alla fall. Dagen har annars vart fin. Har vart ute och övningskört en massa i det fina vädret, suttit och solen och pluggat teori med ett glas vin och även hunnit med att städa rummet. High five med mig själv! Kentis ringde också och sa att Mörners ville ha mig som servitris med någon dag i veckan, så hoppas det går vägen och jag blir sommarservitris. Inte helt fel liksom.

Men nu tänkte jag bara ligga här, tycka synd om mig själv och vänta på att Jersey Shore ska börja.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0