Skärtorsdagen.

Ett av de bästa sätten att vakna på på morgonen är oneklingen av att min lilla kattherre här hemma traskar runt i min fina och nybäddade säng (med vita lakan ofc) efter att ha varit ute och rullat runt i rabatter med en massa jord och gödsel. Blir väl bara till att byta lakan igen...
Men på tal om annat så ska jag och älskipälski (fyfan vad lame jag har blivit) gå på bio ikväll. Red riding hood ska vi se. Hoppas bara att jag inte blir lika rädd den här gången som jag blev när jag var sisådär 7 år och hörde rödluvan första gången. Efter det blev den boken bannlyst i mitt hem. Men som tur är så har jag ju Kenta där som kan rädda mig om jag får några hemska flashbacks.
PUSSIPUSSIPUSSI. (vad fan har hänt med mig? Måste vara den här freakking solen som gjort att jag blivit fjollig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0