hard working woman.

Jobb igår och jobb idag. Efter gårdagens/kvällens pass så hade jag så ont i fötterna så jag knappt kunde gå till station. Och vaderna ska vi inte ens prata om. Converse som man inte har gått in än är tydligen inte de bästa skorna när man är servitris, men jag lär mig ju av mina misstag. Tydligen måste jag ha ett par svarta skor idag med, men de enda svarta skorna jag har hemma är med minst fem centimeters klack så jag tror jag skippar det och kör med ett par slitna converse istället. De är ju ändå typ gråa av smuts så det borde funka hehe. Annars så hade jag faktiskt riktigt kul igår på Mörners. Att vara servitris är inte alls så jobbigt och tråkigt som folk har sagt till mig. Antar att det är eftersom att jag ändå är så pass social och stresstålig så lite halvtjuriga kunder biter inte på mig utan jag är trevlig mot alla.
Nu tänkte jag dock slänga i mig lite te och sen hoppa på bussen upp till Lnköping. Som sagt står jobb på schemat idag med.
PUSS.



Och ett stort grattis till brorsan som fyller gammal idag, eller aa, 24 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0