CONSCIOUS COLLECTION,

Idag släpper H&M sin omtalade Conscious Collection. Den är extremt ombloggar och otroligt hypad, men vet ni vad? Jag tycker faktiskt inte den var någon höjdare efter att jag själv gått och tittat och klämt på grejerna i affären. De där virkade shorsten som alla vill ha, har en dålig passform i skrevet och är genomskinliga. De höga, vita jeansshortsen är i väldigt kraftigt denimtyg, vilket enligt mig ger en white trash känsla (hatar förövrigt all denim i vitt). De andra grejerna som släpptes var inte alls något att hänga i julgranen och ser ut som vanliga H&M grejer. Men som med allt så är det så att när någon storbloggare börjar skriva om något så ska alla följa efter och hålla med. Ganska tråkigt om ni frågar mig..





Nej, jag är inte alls uttråkad och sjuk här hemma. Det är inte alls därför jag skriver sådan här ointressant skit rent ut sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0