alone.

Ikväll är en sån där kväll då jag verkligen inte vill sova själv. Är på sånt där supermys och gos humör och skulle helst av allt bara vilja krypa upp på Kentas arm och sova sött. Dock fungerade inte det med hans nya ute-tränings-schema (fint väder=ute träningar) och så skulle han ju även upp tidigt imorgon för att jobba. Så jag får ligga hemma själv ikväll och krama kudden sådär extra hårt och låtsas att jag inte alls är sådär ensam som jag egentligen är.

Förövrigt så ryker min targus piercing imorgon. Har på något sätt lyckats få en dunder infektion i den så vaknade tom. av smärtan inatt. Nu säger mamma att den är helt röd och svullen på baksidan och trycker man lite på den så kommer det ut en massa gult klägg aka var. Så imorgon så är det jag som kryper in med svansen mellan benen hos piercaren och får en massa skäll för att jag inte skött den ordentligt. Men ska jag vara helt ärlig så har jag redan planerat att göra en ny i andra örat, fast den här gången hos en professionel piercare som faktiskt vet vad han gör.

Känner att detta blev lite väl långt och mestadelen består ju faktiskt av sån där intressant fakta som jag vet att de flesta av er nu sitter och försöker memorera eller skriver ner i små anteckningsblock, för jag vet att mitt liv är så jävla intressant. Men ja, återkommer imorgon efter en ensam natt med ett ont öra.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0