what have I become,

Blev ingen fotografering idag då den skulle ägt rum ute och vädret i princip suger. Vi försöker nu istället boka om den så att den ska passa allas scheman, men det är lättare sagt än gjort. Ska till tandläkaren, af och körskolan imorgon och på torsdag har jag riskettan. På fredag har jag lektion i stil & färgning plus att jag ska hinna med tre tränningar också. Fullspäckat med andra ord. Samtidigt håller jag på att bli sjuk med. Antar att en PW igår i spöregnet inte riktigt var vad mitt immunförsvar orkade med. Längtar efter helgen även fast jag inte har något direkt inplanerat. Det har pratats om bio eller filmkväll, men känner jag mig själv rätt så blir det väl ändå utgång.
KISSES,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0