It´s a big, black cloud over my town

Hemkommen från Ulrikamarknad med mamma. Fick med mig två drömfångare hem, en som ska upp ovanför sängen och en mindre som ska få hängra runt halsen. Fick även med mig en hemsk huvudvärk så nu knaprar jag ipren och hoppas på att den är borta tills imorgon. Då är det nämligen en tur på stan och gymmet som gäller för att sedan åka till skolan och tona håret igen på ett dubbelpass i hår & frisör. Nu tänkte jag plugga lite inför ett prov om hårtyper och dricka mängder med té.
KISSES.


Förresten, glömde säga att jag nog har hittat kursen jag ska läsa i vår. Franska steg ett. Dock på halvfart men det passar nog mig bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0