I´ve got my swag in a bag.

Fytusan vilken fin dag jag har haft idag! Började dagen tidigt med ett prov för att sedan åka hem till Suss för att fika. Vi tog sen bilen in till stan och strosade runt i affärer och gick efter det till gymmet/simhallen där vi busade runt. Efter det blev det en svängom i Mjärdevi där Suss skulle byta bil med sin mamma och sedan stan igen. Vi åt lite och pratade om allt mellan himmel och jord. Har verkligen saknat henne i sommar.
Imorgon blir det en tur till arbetsförmedlingen och sedan en tripp in till stan. Ska möta Matildis för en fika och lämna ut lite cv´n.
Just nu sitter jag förövrigt och väntar på att min BUS ska torka så att jag kan gå och lägga mig.
PUSS & GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0