100912,

Idag är jag på sjukt dåligt humör. Skulle egentligen övningskört in till Linköping med mamma, men sen i en korsning får jag motorstopp och då helt plötsligt går en säkring i bilen. Så nu är pappa nere i garaget och försöker fixa det samtidigt som jag är fast här hemma i Kisa. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag. Borde plugga då jag har prov imorgon, men det kan vänta. Var ju sugen på att traska runt i affärer och titta på en massa kläder. Mtv har även slutat funka på min tv och det kunde inte komma mindre lägligt då det är jersey shore ikväll, vilket man inte kan missa.
Trevlig söndag.
PUSS.


UPDATE:
Tänkte ta ut min ilska på mitt ostädade rum och göra det skinande rent, men det funkade mindre bra. Istället råkade jag se till att min fina, vita lampa åkte i golvet och gick sönder. Så nu har jag ett halvstädat rum och är argare än innan. Hur fasiken ska den här dagen sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0