OMG, you're Harry Potter.

Igårkväll tittade jag och Matild på den första Harry Potter filmen och ikväll fick jag ett otroligt sug efter att se tvåan, så jag gosade ner mig med Max i soffan [och godis + cola light] och satt som helt förtrollad. Jag vet inte vad det är med dom filmerna, men jag blir helt varm inombords när jag ser dem. De är så mysiga på något sätt, och samtidigt blir jag lite lätt irriterad för när jag var yngre var jag alltid så jäkla förbannad över att inte jag fick gå på Hogwarts och vara trollkarl. Det hade ju vart så värt! Bilderna har förövrigt inget what so ever med texten att göra, jag har bara kommit in i någon galax/rymd/stjärnor fas.
GOODNIGHTKISSES :*

Kommentarer
Postat av: SANNE

Åh, älskar Harry Potter! Alla filmerna är så himla mysiga :D <3

2010-10-10 @ 14:27:24
URL: http://sannewestin.blogg.se/
Postat av: matilddd

älskar såna där bilder. universum är vackert :) vi måste ha nån mer mys/filmkväll nu i veckan tycker jag förresten. kan titta på tredje harry potter då haha. loveyouuu.

2010-10-10 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0