Please touch me so I can screm to you not to touch me,

Har kört en hemma kväll. Eller jag har ju i princip sovit bort hela kvällen men vaknade av ett sms av E där han sa att han inte kunde ses ikväll. Inte mig emot. Känner för att vara själv faktiskt. Så vi ses imorgon istället. Förövrigt rullar livet på, jag var på en ny arbetsintervju igår och det gick väldigt bra så att säga. Har tänkt börja titta på lägenheter nu igen, vill verkligen inte bo hemma längre. Vi firade Simon igår också som fyller 20 år idag, och det var najsigt najsigt. Trevligt folk och en härlig blandning, kan inte bli bättre.

ÄH, who the fuck I'm a kidding liksom? Jag vet inte vad jag ska göra just nu. Det pendlar så att säga. Tankarna far återigen runt i huvudet och det finns alltid en anledning till att det blir så. Lack of trust så att säga. Vet inte om det bara är jag som måste börja inse att jag faktiskt kan lite på vissa killar eller om det är magkänslan som säger att något är fel. Jag vet att det enda jag kan göra är att vänta och se, men jag har aldrig kunnat vänta på något i hela mitt liv. This sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0