Sunday.

Balen var så jäkla kul. Det stämmer verkligen som alla sa, att det är ett minne för livet. Alla tjejer var jätte fina i sina klänningar och håruppsättningar, och killarna såg riktigt snygga ut i sina frackar. Dansen gick perfekt och jag kan knappt bärga mig tills baldvd´n kommer ut.
Kvällen spenderades (efter picknick och rännstensgång) på NH där vi åt middag och dansade. Efter några timmar där gick jag och Sanne vidare till Platens där vi hittade lite kompias. Runt tre gick jag och Anton hem till hans lägenhet där vi slocknade direkt.
Imorse var vi båda sjukt trötta och vi kom inte upp förens runt halv 4. Då blev det en snabbrunda hem till Matild för att störa henne lite i sitt plluggande och hämta lite grejer.
Nu ska jag snart äta tårta och fira min fina mamma. Efter det blir det plugg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0