still I´m dying with every step I take.

Allt är bra, tills en tanke slår mig. Nått vi sagt, något vi skrattat åt eller gjort. Och då brister det. Jag vet inte om tårarna är av glädje att vi har bestämt oss och håller fast vid det, om det är av sorg över saker jag inte längre kan göra med dig eller bara ren och skär smärta.
En sak gjorde jag rätt den här gången i alla fall. Jag gav inte hela mitt liv åt det.
Och det hjälper mig att komma tillbaka, crazier then ever. Det känner jag på mig.

Och matild, jag tror jag behöver en girls night. Du, jag, cola och planer för framtiden. <3

Kommentarer
Postat av: matiiild

JA det behöver vi! Och S N A R T. du är bra, bättre bäst <3

2010-05-12 @ 02:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0