look who´s alone now, it´s not me.

Har precis pratat med älsklings Matilda om fredags. Vi är i princip båda överens om att vi nog borde chilla lite med alkohol nu ett tag, men känner jag oss rätt så är vi tillbaka om en vecka. Just nu har jag i stora drag ganska stor koll på vad som faktiskt hände i fredags, så det känns ganska skönt.

Jag vet inte egentligen vad jag ska skriva eller säga just nu. Är inne i en komplicerad period så att säga. Känner att jag bara vill ta studenten just nu. Bara skita i skolan och ha det bra. Ignonera all drama och bara ge alla som stör sig på det fingret. Jag vill bara bort ett tag.

På fredag firar jag och Olle tre månader som ett par, och det firar vi med en mysig middag på Ginghis.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0