KEEP ON WALKING.

Hemma idag igen. Jag har verkligen ingen ork till att gå upp på morgonen längre, men det kommer väl. Ska dock plugga en massa hemifrån idag. Har fått hem mina studentklänningar idag med, men ingen av dem passade. Så antingen går jag ner ett kilo så jag kommer i xs, eller så går jag upp tre så jag kommer i s. Liksom, förstår mig inte på storlekarna. Det ska fasen inte skilja sig så mycket mellan storlekarna.
Har även vart på banken och skält lite på dem gällande mitt nya kort som inte funkar. Så nu har jag beställt ett nytt igen, men denna gång kör jag på visa. Kan vara lika bra då jag åker till London i sommar.
Men nu var det dags för plugg.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0