take only what you need from me.

Idag har det vart en alldeles underbart supermega bra dag. Endast en lektion där vi fick sitta och titta på rollspel som Katedral skolan har annordnat. Efter det var jag med på Suss mattelektion och sen sprang vi runt på stan för att försöka hitta en fin bikin till hennes Dubai resa (OM jag är avundsjuk). Men alla affärer är ju så jäkla sega så inga har ju fått in några fina bikinis än. Lite små synd sådär då Suss åker snart.
Efter spring på stan så gick jag hem till Olle. Vi lagade pannkakor och deckade sen i soffan. Där låg vi och myste och sov i några timmar tills Olles mamma kom hem och väckte oss.

Nu är jag dock hemma och lyssnar på den här och den här. Lite såbra och lagom peppiga liksom.
Snart tänkte jag dock lägga mig i sängen och titta på det nya Glamourama avsnittet.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0