nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett till himlen.

Min dåliga dag har vänts till en liten bättre dag. Jag har kommit in i en mer positiv tänkebana, troligtvis pga vädret och min fina Olle. Han får mig verkligen att känna mig specielloch perfekt, och om det ska bli någon slags "fajt" så är jag då tamefan redo, för jag är alltid redo att kämpa för den jag aboslut älskar. Haha, det här låter säkert som en jävla massa smörja för de flesta, men jag orkar inte gå ner på djupet på allt och vara sån där. För nu är det positiv jag ska vara. PositivPositivPositiv.

Som sagt så har jag en massa plugg tills imorrn så resten av dagen/kvällen kommer jag spendera med det. Men just nu har jag faktiskt inga som helst problem med det, för nu gillar jag livet och vad det har att erbjuda.
PUSS PÅ ALLT OCH ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0