nobody gets me like you do.

Det blev en myskväll hos Olle igår, en välidgt välbehövlig sådan. Det var en massa pussar och mys innan jag var en riktig mes och började gråta till filmen vi tittade på (björnbröder). Jag kände mig sådär mogen och stor då, men hey den är faktiskt ganska sorlig. Vi somnade ganska sent och vaknade väldigt tidigt, men vi valde att stanna i sägen istället och missa en lektion.
Dagen har iaf vart ganska seg. Jag har vart trött och bara längtat efter mer lov. Just nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig men nej, går man på berzeliusskilan så får sömn vänta tills man dör. Jag har nämligen en histora uppsats, ett tema arbete och en massa annan skit att plugga. Jippi-kay-fuckin´-ey.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0