your looking skinny like a model with your eyes all painted black.

Ligger i sängen och gosar med Max. Lyssnar på musik och funderar över livet. Vad händer nu liksom? Väntar på att klockan ska bli två så att alla gäster kan komma hit och fira mig. Vi slår ihop min studentfest med min 20 års eftersom att jag fyller om mindre än två veckor.
Funderar lite på hur jag ska ha håret idag. Lockigt? Rakt? Vågigt? Känner att jag vill åka någonstans. Till något varmt ställe. Vill hitta på nya saker, se nya ställen. Nytt, nytt, nytt. Väntar på sms som jag vet inte kommer komma. Väntar på ord som jag vet aldrig kommer bli sagda. Väntar helt förgäves. Vill åka tillbaka till Stockholm. Jag mår bra i Stockholm. Jag trivs i Stockholm. Jag vill så mycket samtidigt som jag inte vet vad jag vill. Delad. Väntar. Mobilen plingar till. Fel person. Fel ord. Väntar förgäves. Men på dig tror jag att jag kan vänta hur länge som helst.

Just nu kokar jag över av tankar och åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0