"you do, stupid".


Jag är så trött på den här jakten. På att aldrig vara hundra procent säker. På att inte veta var du står eller vad du tycker. Jag är trött på att vänta. På att hoppas. Jag vill bara att du ska inse vad fan det är du vill. Jag är trött på lekar och spel. På att duga ena veckan för att sen vara som smutstvätt som du kastar bort. Jag har intalat mig själv att jag inte bryr mig, men visst gör jag det. Jag kommer alltid bry mig, för det handlar om dig. Jag vet inte vad det är med dig som gör att jag blir så här. Så överanalyserande. Så överkänslig. Så jävla osäker.

Jag är bara så trött på att inte veta vad jag betyder för dig. Du kan aldrig säga det rakt ut. Du ger mig signaler och tecken, men det räcker inte. Jag vill höra det med ord. Jag vill bli övertygad. Blown away eller vad fan man brukar säga. För jag är trött på att gå runt i ovisshet. Trött på att inte veta om du kommer höra av dig eller ej. Trött på att vänta. Helt ärligt så är jag trött på hela den här skiten så snälla, kom för fan underfund med vad det är du vill. För jag orkar inte med den här jakten längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0