UTKAST 23/5

FEATHER.

I sommar smäller det. Då händer det grejer. Då ska jag börja leva livet igen. Då ska jag bli mig själv igen. I sommar slutar jag älta och glömmer och går vidare. I sommar gör jag saker jag aldrig gjort förut. I sommar blir jag crazier then ever. Jag vill ha sommar nu, för jag saknar mig själv.

En månad sen. Det är nästan läskigt hur mycket som kan ändras på en månad. Nu är det sommar och jag har fortfarande inte blivit crazier then ever så det är nog fan dags att jag sätter igång och blir det nu. Ni skulle bara se vilka planer som smids inne i mitt huvud nu, för nää nu är jag trött på tråkigt och vanligt liv, nu jävlas vill jag ha action!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0