Stockholm i mitt hjärta.

Och så var man hemma. Mitt hjärta gick i tusen bitar när jag satte mig på bussen hem mot Linköping igen. Stockholm är verkligen min favorit stad och jag trivs så bra där, så jag blir alltid helt nerstämd och depprimerad varje gång jag åker därifrån. Matild och jag hade hur som helst en underbar dag och shoppade en massa fina grejer. Tur med vädret hade vi också, och jaa, det här var en dag som vi båda behövde. Om jag orkar så kanske jag slänger in bilder på det jag köpt, men räkna inte med det.
Nu är det dags för mig att sova, ska nämligen upp skapligt tidigt för att göra ett prov. Efter det blir det en runda på stan med Matild (nej, vi fick inte nog idag) och sen bär det av till henne där vi tänkte chilla, sola, röka vattenpipa och peppa för imorgonkväll. Då jäklar händer det grejer. Ågatan is no longer safe så att säga.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0