maybe this time is diffrent, i think you really like me.

fytusan vilket fint väder det har vart de senaste dagarnaq! jag har, som många andra, spenderat dem ute i solstolen men allt jag har fått är en liten, liten röd nyans. hatar min svennis hud som jag så generöst har ärvt av min ömma moder. gårdagen spenderade jag dock inte bara i solstolen utan även på måndagsklubben med matild, suss och olle. jag var dock tvungen att gå hem tidigt eftersom att anton skulle jobba dagen efter (idag med andra ord) och inte ville ha mig inklampandes klockan halv fyra på natten. just nu gör jag förövrigt inget alls. pendlar mellan balkongen, soffan och sängen och väntar på att klockan ska bli tolv så att mitt tåg ska gå.  KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0