Little girls in the city, go out and get messed up and s*ity.

Godmorgon.
Idag blir det en tripp en till skolan för att göra ett prov och efter det åker jag hem till Matildis och chillar. Vi ska ha en myskväll och titta på tjejfilmer, lyssna på musik och bara vara. Bästa vädret fick vi till det också, så jag gissar att det blir lite solning idag med?
Igår var det fika med klassen och sen Volleyboll. Jag tog också första doppet för iår, eller iaf typ. Gick bara i halvvägs fast det är nog tur för idag har jag faktiskt lite ont i halsen.
Imorgon bär det av till min favorit plats i Sverige, STOCKHOLM. Jag och Matild ska springa runt och shoppa som två galningar. Love it.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

har du hittat några stundentskor än ? :D

2010-06-02 @ 14:04:34
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh vill med shoppa! ska till sthlm i sommar och shoppa en massa:D

2010-06-02 @ 20:08:08
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0