Jag vänder andra kinden till, ler och håller tillbaka.

Ikväll är det mösspåtagning. Ikväll ska jag ut igen. Ikväll ska jag ha förbannat kul och glömma allt annat.
Idag är det tre dagar kvar tills jag tar studenten. Idag är det tre dagar kvar tills jag slipper skiten. Idag är det tre dagar kvar tills jag för börja leva mitt eget liv, som jag vill.
Just nu är jag trött på allt. Just nu vill jag bara bort, särskillt från Linköping. Just nu har jag vaknat efter att ha sovit i mer än 14 timmar.

Hur kan man vara så jävla glad men samtidigt så jävla nere? Hur kan man ha allt som man någonsin velat, samtidigt som man aldrig är nöjd? Hur kan något som gör en så glad samtidigt bryta ner än totalt?
Totalt jävla förvirrad med andra ord. Totalt jävla förbannad, och samtidigt överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0