snälla sluta aldrig le.

Har träffat Matildis finis på stan idag. Vi traskade runt i olika affärer och fikade på Steve´s. Vi tog sen ett jobbigt farväl av varandra eftersom att hon åker iväg till Spanien. Visserligen är det bara en vecka men det kommer kännas som en evighet och jag kommer sakna ihjäl mig.
Efter vårt farväl tog jag en snabbtur till gymmet där jag körde lite kondition och efter det åkte jag med John för att titta på lite longboarding vid Ånestad. Riktigt grymma killar måste jag säga. Sen åkte vi raka vägen hem till Simon där jag har spenderat kvällen med film.
Nu tänkte jag att jag skulle ta och sova, känns som att jag kommer decka när som helst.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0