pretty good.

Idag mina damer och herrar så gjorde jag och min fina vän Matilda sommarens bästa köp. Vo köpte nämligen var sin longboard som vi nu cruisar runt på och ser coola ut med. Måste faktiskt säga att för att vara relativa nybörjare så är vi fan grymma och jag tror nog nästan att vi lyckades övertala Klara till att köpa en med, för man såg suget hon hade i blicken när hon prövade våra.
Imorgon beger jag mig nog in skapligt tidigt in till stan för att köra ett konditionspass på gymmet. Känner att det börjar dallra lite fööör mycket om mina ben nu när jag går. Efter det blir det fix inför kvällen då vi kör dunderutgång för att fira Bizze som fyller 20. Sånt gillas mycket kan jag säga.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0