Ibland kommer jag på mig själv med att sakna dig.

Har haft en helt freain' underbar dag på Kolmården med Matilda, Klara och deras pappa. Vi tittade på alla djur, tog en massa kort, åkte berg och dalbana + linbana, klappade jätter och tog en tur i safari parken. Vädret var också jätte bra även om det vart lite varmt då och då. Det var iaf riktigt kul att se alla djur, animal lover som jag är, och en del är bara så jävla fula så man kan knappt hålla sig för skratt. Roligast var nog nästan på vägen hem i bilen när Matild och jag var extremt trötta och satt och lekte med ett gosedjur som vi döpte till Kenneth. Orkar inte ens försöka förklara men kul som fasiken var det. Nu tänkte jag vila lite och titta på tv och sen sova.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0