från och med du.

Gårdagen var faktiskt riktigt kul och vi firade in Bizze i vuxenvärlden rikitigt ordentligt. Dock förstår jag inte varför jag inte bara kan släppa, gå vidare och låta vara. Antar att det är den där jobbiga och envisa sidan i mig själv som inte ger sig förens jag har fått vad jag vill ha. Ikväll tänkte jag ta en ganska lugn kväll som verkligen behövs. Känns nästan som att jag måste åka på rehab eller nått. Ska iaf äta tacos och popcorn och titta på tv hela kvällen, så bered er på värdelöst tråk bloggande.

Och Matilda älskling, du är bäst. Det här räknas inte och vi raderar det nu. Du vet att jag finns här och så fort du bara vill nått så ring. Finns här 24/7 365 dagar om året för dig. <3

Kommentarer
Postat av: matild

älskar dig bästasteunderbarastefinaste vän på jorden. vet dock inte riktigt vad jag ska göra åt allt.

2010-07-10 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0