- - - -

Ibland undrar jag om jag inte är adopterad. Hela min familj (mamma, pappa & bror) sitter klistrade framför Discovery channel och tittar på nått "hur man lagar det här och kan spränga det här i tusen bitar" program som enligt min mening inte är mycket att hänga i julgranen. Själv sitter jag instängd på mitt rum och tittar på the Hills för där kära vänner, där har ni riktig underhållning.
PUSSIS




Ursäkta för allt det här totalt meningslösa bloggandet men jag dör av tristess här hemma när jag vet att de flesta andra är på måndagsklubben eller iaf gör nått vettigt med sin tid. Får liksom kli i fingrarna. Men jag ska sluta nu. Eller nej. Eller kanske. Eller vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0