look who´s alone now, it´s not me. It´s not me.

Jag är stolt över mig själv. Jag har lyckats plugga i hela två timmar och faktiskt trycka in lite fakta i huvudet trots feber. Snart ska jag äta lite kvällsmat och sen sätta mig och plugga igen, all night long. Jag är inte alls trött så det är ingen ide att jag ligger och vrider och vänder mig i sängen, då kan jag lika gärna plugga känns det som. Eftersom att jag ändå bara har ett prov imorgon + balmöte så gör det inte så mycket om jag inte sover så mycket. Men men, kvällsmat var det.
GOODNIGHT KISSES


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Nja inte speciellt. Men var ju innan jul.. Så de är nog rätt slut på Lindex skulle jag tyvärr tro :/

2010-01-12 @ 23:47:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0