it´s not confidential, I got potential.

Jag är en sådan person som lätt blir uttråkad. Här hade jag planerat en hemma kväll med chips och film, men redan nu börjar det krypa i fingrarna på mig. När mina vänner frågar vad fasen jag gör inne på msn nu (jag är ute i princip varje helg och slår klackarna i taket) så känner jag hur gött det skulle vara att stå mitt på dansgolvet och skrika till musiken. Eller hur kul det skulle vara att shota med mina tjejer eller leka lekar med bartenden på plaza. Och det är en vecka kvar tills nästa helg. Suck.
Tur att det är lov lite till så jag hinner ta igen det med vin och filmkväll hemma hos Lina. Mycket mys på det.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0