If the lies don´t touch you then the truth will.

Idag har jag haft en äckligt bra dag om jag får säga så.
Den började redan igår, med en mys och film kväll hemma hos Olle med Suss och Renee. Vi tittade på Eden Lake (värdelös och vidrig skräckfilm. De den inte) och efter att Suss och Renne tagit bussen hem efter lite snöbollskrig så gick Olle och jag in igen för att titta på jiddra inte med Zohan. Vi somnade framåt fem någongång och gick inte uåå förrens vid halv tre. Då bestämde vi oss för att baka scones och sedan ta en sväng på stan.
Nu är jag hemma och sitter och gosar med en katt som tydligen tycker att jag har vart hemifrån för länge. Han är för mysig och fin.
Snart tänkte jag ta och fixa lite med de nya grejerna som mami och jag köpte på Ikea och efter det blir det dusch och nagelfix. Jag tänkte satsa på en stark rosa sommar färg bara för att protestera mot den här förbannade äckel vintern. Blir ju halvt ihjäl frusen så fort jag sticker ut fötterna genom dörren.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0