I keep dancing in the moonlight.

Idag är det andra dagen på det nya året. Det är lördag och jag hade planerat en utgång, men nej. Jag känner att jag orkar inte. Istället ska jag köra en hel Elin-dag. Jag ska kolla på filmer, ta hand om mig själv och dricka cola med en massa is.
Olle som är i Kisa har idag bombat mig med sms om hur tråkigt och jobbigt det är att vara här. Jag skrev at han då borde tycka synd om mig, jag bor här 24/7. Han är här i nån dag för att åka skidor.
Idag tänkte jag också fortsätta på min ansökan till FIDM. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer dock, och jag vet inte riktigt om jag ens vågar skicka iväg den. En termin kostar 30 000 dollar, och fy fan vad förbannad jag skulle bli om jag kom in, men sen inte skulle kunna gå där för att jag inte har råd. Men på nått sätt ska jag iväg, det handlar bara om att ta lite genvägar som mamma brukar säga.
Nej nu hörrni ska jag nog klä på mig och borsta tänderna. Det vankas helg fika.
Over and Out / ek'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0