I do my best not to want you

Idag är det Onsdag. Det betyder att det är Torsdag imorgon, vilket också betyder att skolan börjar imorgon. Det här lovet har gått så förskräckligt fort så jag vet nästan inte vad jag har gjort. Jag har spenderat alldeles för många dagar i sängen, tänkandes på helt fel kille.
Sista dagen på lovet måste dock också tyvärr spendera med plugg och planering. Jag har ett religionsprov på fredag, så det kan vara ganska bra att börja plugga lite till det.
Annars har jag inte så mycket mer att säga mer än att jag fick en CHOCK när jag vaknade. Det var nämligen snökaos utanför fönstret och jag som verkligen vill ha vår nu började nästan gråta. Så för att slippa se skiten så har jag dragit ner persiennerna i mitt rum igen. Då kan jag iaf låtsas att solen lyser utanför.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0