even if you were a million miles away, I could still feel you in my bed

Jag kan säga så här mycket. Jag har världens bästa vänner. Vi finns där för varandra, i alla situationer. Och igår är ett exempel. Det hände alldeles för mycket saker och allt blev fel. Jag blev utsläng från ett uteställe för att jag stog upp för min vän och slog killen som behandlade henne som skit. Min kompis som blev behandlad som skit vart skjutsad till tne medan polisen bara lämnade min andra vän kvar ensam, utan någon möjlighet att ta sig hem. Så hon fick gå hem mitt i natten. Vilket rättssystem. Medan allt det där hände stog jag på stationen med Olle och bråkade med tågvakter som använde grovt övervåld. Det var en ganska bråkig kväll med andra ord.

Morgonen däremot var mysig. Olle och jag låg och tittade på film och hade det bra, innan vi lyckades missa tåget in till Linköping och vi fick sitta och vänta en timme på Vikingsstads station. Sen sa vi hejdå, för nu syns vi nog inte på två veckor ungefär. Olle åker till Sälen imorgon, för att festa bort sina hjärnceller en hel vecka, och när han väl kommer hem har jag ett grymt stort slutprov i matte D att plugga till. Men helgen efter det har vi planerat in mys. Då ska vi laga mat, titta på film och bara ha det bra. Jag längtar faktiskt.

Nu ska jag njuta av en lugn kväll och tänka på min fina vän som betyder så oerhört mycket för mig. Du vet vem du är och jag älskar dig.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0